Vi holder Søvind Byfest fredag den 14. og lørdag den 15. august 2026 på Søvind Stadion
SÆT ALLEREDE NU KRYDS I KALENDEREN!
Vi er ved at få de sidste ting på plads, men der vil være lidt for alle.
Der er åbent for tilmelding til morgenmad lørdag, smørrebrød fredag og fællesspisning lørdag.
VI HÅBER AT SE RIGTIGT MANGE TIL ET PAR DEJLIGE DAGE PÅ SØVIND STADION
VEL MØDT ALLE SAMMEN!
/Festudvalget
Du tilmelder dig morgenmad og spisning ved at købe billet.
Morgenmad er gratis, men vi vil gerne vide, hvor mange vi skal købe morgenbrød til.