FEJL I BETALING
Der kan opstå fejl i betaling, hvis medlemmets betalingskort er udløbet, og dette kort ikke er blevet afmeldt og et nyt tilmeldt i Conventus, eller hvis der ikke er penge på medlemmets betalingskort, når fornyelsen af abonnementet skal ske.
Vejledningen her beskriver, hvordan et medlem retter sine kortoplysninger.
1. Klik på medlemslogin på forsiden.
2. Indtast mobilnummer/e-mail og adgangskode.
3. Klik på Login.
4. Vælg menupunktet Økonomi øverst i højre side.
5. Vælg menupunkt Abonnement > Oversigt i venstre side.
6. Vælg menupunktet Betalingskort > Kortoplysninger i ventre side
7. Indtast dit nye kortnummer
8. Vælg menupunkt Betalingskort > Betalinger i venstre side.
9. Vælg faneblad "Afbrudte"
10. Tryk på "Forsøg igen" ud for abonnementet.
|